ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Általános rendelkezések

  1. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, amelyek alapján a Bambara Hotel Szállodaüzemeltető Korlátolt Felelősségű Társaság – Varázslatos Bambara Hotel **** (továbbiakban: Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.
  1. Szolgáltató adatai:

Green Corner Wellnes adatai:

  • Kiss Lajosné egyéni vállalkozó
  • Adószám: 60199230-1-29
  • Nyilvántartási szám: 19029694
  • Székhely: 4150 Püspökladány Fazekas Mihály 12.
  • E-mail: foglalas@greencornerwellness.hu
  • Honlap: greencornerwellness.hu
  • Telefon: +36702179951

Személyi és tárgyi hatály

Jelen általános szerződési feltételek a Szolgáltató által üzemeltetett Hotel szállás-, éttermi- és egyéb szálláshely szolgáltatásaira, az e Szolgáltatások bármelyikét igénybe vevő valamennyi természetes, illetve jogi személyre (a továbbiakban: Vendég), a Szolgáltatások bármelyikét a Vendég részére, nevében és költségére megrendelő harmadik személyre (a továbbiakban: Meghatalmazott), valamint az e szolgáltatások bármelyikét Vendég részére, de saját nevében és költségére megrendelő természetes, illetve jogi személyre (a továbbiakban: Közvetítő) terjed ki (a Vendég és a Közvetítő a továbbiakban együttesen: Megrendelő).

  • Jelen ÁSZF 2022. január 1. napjától hatályos.
  • Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését, üzleti ügyfelekkel, utazásszervezőkkel, utazásközvetítőkkel.
  • Egyoldalú módosítás

A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et bármikor, egyoldalúan módosítani, de egyben köteles a módosítás tervezett hatályba lépése előtt legalább 8 nappal az ÁSZF változásait rögzítő kivonatot és a változásokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-t a Honlapján közzétenni.

Ezen felül a Szolgáltató, vagy a Hotel az ÁSZF-módosítás tervezett hatályba lépése előtt legalább 8 nappal köteles a már megkötött, hatályos és teljesítésre váró Egyedi Szerződéssel rendelkező Megrendelőt a rendelkezésre álló elérhetősége szerint írásban, vagy elektronikus úton (e-mailben) – közvetlenül, vagy Meghatalmazottja útján – értesíteni a változásról az ÁSZF-módosítás és a változásokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF, vagy annak a Hotel honlapján történő megtekintés lehetőségét tartalmazó felhívás megküldésével. A felhívásnak tartalmaznia kell továbbá a Megrendelőt a jelen pont szerint megillető felmondási jogra vonatkozó tájékoztatást is.

Az e pontban foglalt értesítési kötelezettsége a Szolgáltatónak, illetve a vendégháznak kizárólag abban az esetben áll fenn, ha a már megkötött, hatályos és teljesítésre váró egyedi szerződés alapján történő szolgáltatásnyújtásra – részben, vagy egészben – az ÁSZF-módosítás hatálybalépését követően kerül sor.

A Megrendelő az e pont szerinti közvetlen értesítéstől számított 5 napon belül jogosult a Szolgáltató, vagy a Hotel részére megküldött egyoldalú, írásbeli nyilatkozattal a megkötött Egyedi Szerződést azonnali hatállyal felmondani abban az esetben, ha az Szolgáltató légyeges kötelezettségét érinti és az hátrányosan a Megrendelő terhére esik.

Amennyiben a Megrendelő a jelen pont szerinti azonnali hatályú felmondási jogát nem gyakorolja, vagy az erre nyitva álló határidőt elmulasztja, úgy a módosított, változásokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF a Megrendelő által elfogadottnak tekintendő.

  1. Szolgáltató magatartási kódexnek nem veti alá magát, a szerződés írásba foglaltnak minősül, a szerződéskötés nyelve a magyar.

2. Szerződő felek

2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).

2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

3. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

3.1. A greencornerwellnes.hu weboldalon Online foglalás keretein belül, a vendég ki tudja választani a kivánt apartmant és a hozzá tartozó időszakot.

3.2. Az Online Foglalás elküldése, csak abban az esetben minősűl véglegesitett foglalásnak, ha a vendég a foglalás 30% előlegkét átutalta a szolgáltató számlájára.

3.3. A folyamtról a szolgáltató folyamatosan tájékoztatja a vendéget e-mail formájában

3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

3.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem szállhat meg, a bejelentőlap kitöltése kötelező.

3.6. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Vendég írásbeli kérelme és a Szolgáltató írásbeli visszaigazolása szükséges.

4. Az elszállásolás kezdete és vége /check-in; check-out/

4.1. A Vendégnek joga van a bérelt helyiségeket a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni.

4.2. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 10.00 óráig el kell hagynia.

5. Lemondás és kötbér

5.1 Amennyiben a lemondás legkésőbb az érkezés napja előtt 21 nappal megtörténik, foglalási díj nem kerül felszámításra, a vendég az megfizetett előleget visszakapja. Lemondás határidőn túli beérkezése, illetve meg nem jelenés esetén az első éjszaka 100% kerül felszámolásra, a többi foglalt éjszakának pedig az 50%.

6. Árak

6.1. A Vendégház mindenkor árait a greencornerwellnes.hu weboldalon lehet elérni. Az árak apartman / éjszaka vonatkoznak.

6.2. A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t, valamint nem tatalmazzák a IFA adót, amelyet a szálláshelyen személyesen kell kifizetni fő/éjszaka szerint

7. Fizetés módja

7.1 Online Foglalás / egyébb foglalás esetén a foglalás véglegesitéséhez szükésges a foglalás tejles értékének a 30% előre elutani

7.2 A Foglalás fennmaradó összegét a vendég az érkezés napján kézpénzben / átutalással / szépkártyával [ bármelyik bank, bármelyik zseb ] egyenlíti ki.

8. A Vendég kötelességei

8.1 A vendég köteles betartani a vendéghéz házirendjét:

8.2 Házirend


Célunk, hogy biztosítsuk az Ön kellemes pihenését és elkerüljük az esetleges félreértéseket, ezért
szeretnénk, ha megismerkedne házirendünkkel!

  1. Érkezéskor a vendég köteles a szállásadónak átadni adatfelvétel miatt a személyes dokumentumait
    (útlevél vagy személyi igazolvány, lakcímkártya) és a szállásbejelentőt kitölteni.
  2. A szállást az érkezés napján 14.00 és 22.00 között lehet elfoglalni. Ha később érkezne, késéséről
    kérjük, telefonon tájékoztasson minket! Ha ezt elmulasztja, megeshet, hogy nem tudjuk fogadni.
  3. A távozás napján 10.00-ig kell elhagyni a szálláshelyet, ellenkező esetben felárat számolunk fel.
  4. Vendégeink érkezéskor szoba- és kapukulcsot is kapnak, hogy szabadon közlekedhessenek. A
    távozás napján kérjük, a kulcsot kívülről a szoba ajtajában hagyni!
  5. Vendégházunk családi vállalkozás, munkaidőnk változatos (leginkább vendégeink érkezési
    idejéhez igazítjuk), ezért távozáskor megeshet, hogy nem tudjuk kikísérni vendégeinket, emiatt
    szíves elnézésüket kérjük!
  6. A szálláshelyen látogatókat kizárólag napközben lehet fogadni, a szállásadó engedélyével.
  7. A csendrendeletre és a többi vendégünkre való tekintettel kérjük, mindenféle zajos
    tevékenységet legyenek szívesek mellőzni! Továbbá kérjük, hogy éjszakai, illetve hajnali
    hazaérkezéskor csendben közlekedjenek az épületben!
  8. HANGFALAT, HANGSZÓRÓT BEHOZNI TILOS!
  9. Szobáinkban és a közös konyhában dohányozni tilos, csak az udvaron megengedett, kivéve az első
    filagóriában. (Elektromos cigarettára és IQOS-ra is vonatkozik!) A csikkeket kérjük, az erre a
    célra fenntartott hamutartókba szíveskedjenek eldobni!
  10. Állatokat csak a tulajdonos engedélyével szabad a szálláshelyre behozni!
  11. A szobákban hagyott személyes tárgyakért felelősséget nem vállalunk!
  12. A vendég felelős a saját viselkedéséért a házban és annak környékén, az esetleges balesetért
    maga viseli a következményeket.
  13. Kérjük, hogy figyeljenek a rendre, óvják a ház berendezését, és azokat ne vigyék ki a szobából (pl:
    berendezési tárgyak, kispárna, takaró… stb)!
  14. A szobák elhagyásakor, kérjük zárják el a vizet, villanyt, kapcsolják ki a légkondicionálót és a TVt, csukják be az ablakot, és zárják be az ajtót!
  15. A szobákba tilos bevinni bármiféle gyúlékony anyagot, eszközt!
  16. A szállás területén okozott kárt a károkozó, vagy annak törvényes képviselője köteles
    megtéríteni.
  17. Kérjük vendégeinket, hogy a szobákban ne étkezzenek! Étkezésre használják a közös konyhát
    vagy a kinti filagóriákat, melyeket kérjük, tartsanak tisztán! Mindenki köteles maga után elmosni
    a használt edényeket, evőeszközöket.
  18. Vendégházunkban szelektíven gyűjtjük a hulladékot! Kérjük, a műanyagot, alumíniumot és papírt
    az e célra kihelyezett kukákba helyezzék.
  19. Fenntartjuk a jogot a vendégkörünk megválogatására. Ittas állapotú, agresszív hajlamú
    vendégeket nem fogadunk!
  20. A tulajdonos jogában áll lemondani a szállást, ha a vendég nem tartja be a házirendet és ha
    megbontja a békét.
  21. A házirend megsértése esetén, a szállás lemondásra kerülhet. Ebben az esetben a vendégnek
    nem áll módunkban visszafizetni az esetlegesen fennmaradó napokat.
    A szállás igénybevételével magától értetődik, hogy a vendég elolvasta,
    megértette és elfogadta a házirendben foglaltakat.
    Bármilyen panaszt figyelembe veszünk és megoldunk személyesen. Ilyenkor
    kérjük, hívjanak a következő telefonszámon: +36 70 217 9951

9. Az adatkezelés biztonsága

A Szolgáltató az adatkezéseket az  ADATVÉDELMI NYILATKOZAT-ban szabályozza.
https://greencornerwellness.hu/adatkezelesi-tajekoztato/