ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Általános rendelkezések
- Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, amelyek alapján a Bambara Hotel Szállodaüzemeltető Korlátolt Felelősségű Társaság – Varázslatos Bambara Hotel **** (továbbiakban: Szolgáltató) általánosságban elszállásolási szerződést köt Vendégeivel.
- Szolgáltató adatai:
Green Corner Wellnes adatai:
- Kiss Lajosné egyéni vállalkozó
- Adószám: 60199230-1-29
- Nyilvántartási szám: 19029694
- Székhely: 4150 Püspökladány Fazekas Mihály 12.
- E-mail: foglalas@greencornerwellness.hu
- Honlap: greencornerwellness.hu
- Telefon: +36702179951
Személyi és tárgyi hatály
Jelen általános szerződési feltételek a Szolgáltató által üzemeltetett Hotel szállás-, éttermi- és egyéb szálláshely szolgáltatásaira, az e Szolgáltatások bármelyikét igénybe vevő valamennyi természetes, illetve jogi személyre (a továbbiakban: Vendég), a Szolgáltatások bármelyikét a Vendég részére, nevében és költségére megrendelő harmadik személyre (a továbbiakban: Meghatalmazott), valamint az e szolgáltatások bármelyikét Vendég részére, de saját nevében és költségére megrendelő természetes, illetve jogi személyre (a továbbiakban: Közvetítő) terjed ki (a Vendég és a Közvetítő a továbbiakban együttesen: Megrendelő).
- Jelen ÁSZF 2022. január 1. napjától hatályos.
- Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését, üzleti ügyfelekkel, utazásszervezőkkel, utazásközvetítőkkel.
- Egyoldalú módosítás
A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et bármikor, egyoldalúan módosítani, de egyben köteles a módosítás tervezett hatályba lépése előtt legalább 8 nappal az ÁSZF változásait rögzítő kivonatot és a változásokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-t a Honlapján közzétenni.
Ezen felül a Szolgáltató, vagy a Hotel az ÁSZF-módosítás tervezett hatályba lépése előtt legalább 8 nappal köteles a már megkötött, hatályos és teljesítésre váró Egyedi Szerződéssel rendelkező Megrendelőt a rendelkezésre álló elérhetősége szerint írásban, vagy elektronikus úton (e-mailben) – közvetlenül, vagy Meghatalmazottja útján – értesíteni a változásról az ÁSZF-módosítás és a változásokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF, vagy annak a Hotel honlapján történő megtekintés lehetőségét tartalmazó felhívás megküldésével. A felhívásnak tartalmaznia kell továbbá a Megrendelőt a jelen pont szerint megillető felmondási jogra vonatkozó tájékoztatást is.
Az e pontban foglalt értesítési kötelezettsége a Szolgáltatónak, illetve a vendégháznak kizárólag abban az esetben áll fenn, ha a már megkötött, hatályos és teljesítésre váró egyedi szerződés alapján történő szolgáltatásnyújtásra – részben, vagy egészben – az ÁSZF-módosítás hatálybalépését követően kerül sor.
A Megrendelő az e pont szerinti közvetlen értesítéstől számított 5 napon belül jogosult a Szolgáltató, vagy a Hotel részére megküldött egyoldalú, írásbeli nyilatkozattal a megkötött Egyedi Szerződést azonnali hatállyal felmondani abban az esetben, ha az Szolgáltató légyeges kötelezettségét érinti és az hátrányosan a Megrendelő terhére esik.
Amennyiben a Megrendelő a jelen pont szerinti azonnali hatályú felmondási jogát nem gyakorolja, vagy az erre nyitva álló határidőt elmulasztja, úgy a módosított, változásokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF a Megrendelő által elfogadottnak tekintendő.
- Szolgáltató magatartási kódexnek nem veti alá magát, a szerződés írásba foglaltnak minősül, a szerződéskötés nyelve a magyar.
2. Szerződő felek
2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).
2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
3. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
3.1. A greencornerwellnes.hu weboldalon Online foglalás keretein belül, a vendég ki tudja választani a kivánt apartmant és a hozzá tartozó időszakot.
3.2. Az Online Foglalás elküldése, csak abban az esetben minősűl véglegesitett foglalásnak, ha a vendég a foglalás 30% előlegkét átutalta a szolgáltató számlájára.
3.3. A folyamtról a szolgáltató folyamatosan tájékoztatja a vendéget e-mail formájában
3.4. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
3.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szállodában bejelentés nélkül senki sem szállhat meg, a bejelentőlap kitöltése kötelező.
3.6. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Vendég írásbeli kérelme és a Szolgáltató írásbeli visszaigazolása szükséges.
4. Az elszállásolás kezdete és vége /check-in; check-out/
4.1. A Vendégnek joga van a bérelt helyiségeket a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni.
4.2. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 10.00 óráig el kell hagynia.
5. Lemondás és kötbér
5.1 Amennyiben a lemondás legkésőbb az érkezés napja előtt 21 nappal megtörténik, foglalási díj nem kerül felszámításra, a vendég az megfizetett előleget visszakapja. Lemondás határidőn túli beérkezése, illetve meg nem jelenés esetén az első éjszaka 100% kerül felszámolásra, a többi foglalt éjszakának pedig az 50%.
6. Árak
6.1. A Vendégház mindenkor árait a greencornerwellnes.hu weboldalon lehet elérni. Az árak apartman / éjszaka vonatkoznak.
6.2. A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFA-t, valamint nem tatalmazzák a IFA adót, amelyet a szálláshelyen személyesen kell kifizetni fő/éjszaka szerint
7. Fizetés módja
7.1 Online Foglalás / egyébb foglalás esetén a foglalás véglegesitéséhez szükésges a foglalás tejles értékének a 30% előre elutani
7.2 A Foglalás fennmaradó összegét a vendég az érkezés napján kézpénzben / átutalással / szépkártyával [ bármelyik bank, bármelyik zseb ] egyenlíti ki.
8. A Vendég kötelességei
8.1 A vendég köteles betartani a vendéghéz házirendjét:
8.2 Házirend
Célunk, hogy biztosítsuk az Ön kellemes pihenését és elkerüljük az esetleges félreértéseket, ezért
szeretnénk, ha megismerkedne házirendünkkel!
- Érkezéskor a vendég köteles a szállásadónak átadni adatfelvétel miatt a személyes dokumentumait
(útlevél vagy személyi igazolvány, lakcímkártya) és a szállásbejelentőt kitölteni. - A szállást az érkezés napján 14.00 és 22.00 között lehet elfoglalni. Ha később érkezne, késéséről
kérjük, telefonon tájékoztasson minket! Ha ezt elmulasztja, megeshet, hogy nem tudjuk fogadni. - A távozás napján 10.00-ig kell elhagyni a szálláshelyet, ellenkező esetben felárat számolunk fel.
- Vendégeink érkezéskor szoba- és kapukulcsot is kapnak, hogy szabadon közlekedhessenek. A
távozás napján kérjük, a kulcsot kívülről a szoba ajtajában hagyni! - Vendégházunk családi vállalkozás, munkaidőnk változatos (leginkább vendégeink érkezési
idejéhez igazítjuk), ezért távozáskor megeshet, hogy nem tudjuk kikísérni vendégeinket, emiatt
szíves elnézésüket kérjük! - A szálláshelyen látogatókat kizárólag napközben lehet fogadni, a szállásadó engedélyével.
- A csendrendeletre és a többi vendégünkre való tekintettel kérjük, mindenféle zajos
tevékenységet legyenek szívesek mellőzni! Továbbá kérjük, hogy éjszakai, illetve hajnali
hazaérkezéskor csendben közlekedjenek az épületben! - HANGFALAT, HANGSZÓRÓT BEHOZNI TILOS!
- Szobáinkban és a közös konyhában dohányozni tilos, csak az udvaron megengedett, kivéve az első
filagóriában. (Elektromos cigarettára és IQOS-ra is vonatkozik!) A csikkeket kérjük, az erre a
célra fenntartott hamutartókba szíveskedjenek eldobni! - Állatokat csak a tulajdonos engedélyével szabad a szálláshelyre behozni!
- A szobákban hagyott személyes tárgyakért felelősséget nem vállalunk!
- A vendég felelős a saját viselkedéséért a házban és annak környékén, az esetleges balesetért
maga viseli a következményeket. - Kérjük, hogy figyeljenek a rendre, óvják a ház berendezését, és azokat ne vigyék ki a szobából (pl:
berendezési tárgyak, kispárna, takaró… stb)! - A szobák elhagyásakor, kérjük zárják el a vizet, villanyt, kapcsolják ki a légkondicionálót és a TVt, csukják be az ablakot, és zárják be az ajtót!
- A szobákba tilos bevinni bármiféle gyúlékony anyagot, eszközt!
- A szállás területén okozott kárt a károkozó, vagy annak törvényes képviselője köteles
megtéríteni. - Kérjük vendégeinket, hogy a szobákban ne étkezzenek! Étkezésre használják a közös konyhát
vagy a kinti filagóriákat, melyeket kérjük, tartsanak tisztán! Mindenki köteles maga után elmosni
a használt edényeket, evőeszközöket. - Vendégházunkban szelektíven gyűjtjük a hulladékot! Kérjük, a műanyagot, alumíniumot és papírt
az e célra kihelyezett kukákba helyezzék. - Fenntartjuk a jogot a vendégkörünk megválogatására. Ittas állapotú, agresszív hajlamú
vendégeket nem fogadunk! - A tulajdonos jogában áll lemondani a szállást, ha a vendég nem tartja be a házirendet és ha
megbontja a békét. - A házirend megsértése esetén, a szállás lemondásra kerülhet. Ebben az esetben a vendégnek
nem áll módunkban visszafizetni az esetlegesen fennmaradó napokat.
A szállás igénybevételével magától értetődik, hogy a vendég elolvasta,
megértette és elfogadta a házirendben foglaltakat.
Bármilyen panaszt figyelembe veszünk és megoldunk személyesen. Ilyenkor
kérjük, hívjanak a következő telefonszámon: +36 70 217 9951
9. Az adatkezelés biztonsága
A Szolgáltató az adatkezéseket az ADATVÉDELMI NYILATKOZAT-ban szabályozza.
https://greencornerwellness.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
Legutóbbi hozzászólások